Onderwerp in categorie Overigen

Fout 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Er zijn te veel omleidingen.

Vandaag hebben wij van twee leden de volgende melding gehad:

"Fout 310 (net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): Er zijn te veel omleidingen"

Deze melding kregen zij toen ze intall.nl wouden bekijken.

Was dit toeval of zijn er meerderen die deze melding vaker hebben gekregen?

Als je dit vaker overkomt zoden wij blij zijn met een screenshot.

Als je de oorzaak weet dan horen wij dat graag van je.

Als je de oplossing weet dan horen wij dat ook graag van je.

Uiteraard hebben wij dit reeds aan de technische man achter intall.nl doorgegeven en zullen wij onze best doen het euvel voortaan te voorkomen.

Het intall.nl team

Jesse R

Het probleem is dat Twitter links verkort, maar jullie doen dat ook.

Oplossing: aangezien jullie alles via Web posten is het beter om vanaf jullie kant jullie URL's niet te verkorten Want jullie plaatsen een URL: "http://iturl.nl/snMvz" Hier zit een redirect achter, maar Twitter laat die link ook nog eens "verkorten" en daar zit ook weer een redirect achter!

Kortom: Via Twitter klik je op een link die redirect naar een andere link die dan wéér redirect naar jullie website.

Op de meeste browsers zit een beveiliging hiertegen.

Probeer maar eens een php-document te maken met daarin <?php header('Location: /dezepagina.php'); ?>

Dan krijg je ook die melding.

Dus i.p.v. dat jullie URL's verkorten via iturl.nl moet je gewoon op Twitter de volledige URL opgeven van het onderwerp o.i.d. en deze laten verkorten door Twitter!

Ik weet niet óf het werkt maar het zou het proberen waard zijn.

Groet,

Jesse Reitsma

F.Moerland - admin (intall.nl)

Hallo Jesse,

Hartelijk dank voor je reactie. Dit zou zo maar eens de simpele oplossing kunnen zijn. Wij gaan vanaf nu dus anders twitteren en zullen kijken of dit inderdaad de oplossing is.

Ieder account kan per dag een positief duimpje geven aan een ander en morgen (die van vandaag is al vergeven) is voor jou!

Jesse R

Dit was dus blijkbaar niet de oplossing.. De redirect vanaf t.co werkt niet helemaal, toch ligt het niet aan t.co maar aan Intall.nl want andere links van t.co werken wel.

Wij hebben net nog maar een nieuwe tweet de deur uit gedaan... Heb je het over die of een al wat oudere?

Jesse R

Ik heb even gekeken, jullie laatste tweet daar heb ik op geklikt en die werkt ook niet.

Vreemde is dat wanneer ik naar onze verstuurde tweets ga, deze het allemaal doen, stuk voor stuk...

Vandaag geen meldingen meer ontvangen... Mocht een van jullie deze melding weer krijgen of hebben gekregen dan HEEL ERG GRAAG een printscreen en de url + link mailen naar info@intall.nl.

Bedankt vast!

Jesse R

Beste,

Ik heb er bij de laatste tweet geen last mee.. Het werkte perfect!

Groet,

Jesse

Maureen E -moderator- (VerkoopDomein.nl)

Dank je Jesse voor het melden!

Richard van Delft (FireMultimedia)

Ik heb er helaas nog wel last van.
Pagina 1/3
< 123