Pagina 1/1
< >
Beste leden,
Ik zag laatst dat iemand een onterechte negatieve ervaring heeft geplaatst op de ISPGids.
Ik wil bij deze laten weten dat ServeVPS GEEN onderdeel is van ServeFX.
We zijn een totaal ander bedrijf en hebben niks met de eigenaren van ServeFX te maken.
Erg jammer dat mensen ServeVPS nu gaan verwarren met ServeFX.
Dit wou ik even mededelen.
Bedankt,
Tim
Ik zag laatst dat iemand een onterechte negatieve ervaring heeft geplaatst op de ISPGids.
Ik wil bij deze laten weten dat ServeVPS GEEN onderdeel is van ServeFX.
We zijn een totaal ander bedrijf en hebben niks met de eigenaren van ServeFX te maken.
Erg jammer dat mensen ServeVPS nu gaan verwarren met ServeFX.
Dit wou ik even mededelen.
Bedankt,
Tim
Dat krijg je met niet onderscheidende namen :) zo kun je meelopen op succes van een ander maar ook op de onzin.
Ik kwam zojuist het volgende tegen. Doe er je voordeel mee als je nu bij Serve VPS host.
Beste Bezoeker,
Wegens vele storingen heeft ServeVPS besloten om te stoppen.
Dit probleem is te danken aan het feit dat het Datacenter in Frankrijk (OVH)
De servers werden zonder enige reden geblokkeerd door een bepaald "Anti-Hack" systeem
Uit ons onderzoek is echter gebleken dat er nooit een hack aanval is geweest en dit systeem
dus niet de waarheid spreekt
Na 3x bellen wordt het probleem tijdelijk opgelost, dit hebben wij vorige week gedaan toen node 2 plat lag
Vandaag 8 Juli ligt de server echter weer plat om precies dezelfde reden.
De constante netwerk "drops" zijn ook de oorzaak van het instabiele netwerk bij OVH.
Koop hier dus nooit een server!
Wij hebben dus besloten om ServeVPS stop te zitten en geen diensten meer te leveren of verlengen.
De huidige servers die wij kunnen laten draaien draaien tot 1 Augustus 2012.
De servers op node 2 kunnen waarschijnlijk niet meer worden gestart
Excuses, helaas kunnen wij hier niets aan doen en ligt het probleem bij het datacenter.
Het gehele ServeVPS netwerk zal worden afgesloten op 1 Augustus
Beste Bezoeker,
Wegens vele storingen heeft ServeVPS besloten om te stoppen.
Dit probleem is te danken aan het feit dat het Datacenter in Frankrijk (OVH)
De servers werden zonder enige reden geblokkeerd door een bepaald "Anti-Hack" systeem
Uit ons onderzoek is echter gebleken dat er nooit een hack aanval is geweest en dit systeem
dus niet de waarheid spreekt
Na 3x bellen wordt het probleem tijdelijk opgelost, dit hebben wij vorige week gedaan toen node 2 plat lag
Vandaag 8 Juli ligt de server echter weer plat om precies dezelfde reden.
De constante netwerk "drops" zijn ook de oorzaak van het instabiele netwerk bij OVH.
Koop hier dus nooit een server!
Wij hebben dus besloten om ServeVPS stop te zitten en geen diensten meer te leveren of verlengen.
De huidige servers die wij kunnen laten draaien draaien tot 1 Augustus 2012.
De servers op node 2 kunnen waarschijnlijk niet meer worden gestart
Excuses, helaas kunnen wij hier niets aan doen en ligt het probleem bij het datacenter.
Het gehele ServeVPS netwerk zal worden afgesloten op 1 Augustus
Tim, is er al wat voor je klanten geregeld? Als je daar nog een hoster voor zoekt dan zou het de moeite waard zijn daar iets over te vermelden hier
Mike Zwijger schreef:
Tim, is er al wat voor je klanten geregeld? Als je daar nog een hoster voor zoekt dan zou het de moeite waard zijn daar iets over te vermelden hier
Hoi,
Ja er is wat voor deze klanten geregeld, de meeste hebben besloten om hun server te blijven gebruiken tot 1 Augustus, de overige hebben een terugbetaling gekregen.
D. Dobber schreef:
Tim,
Waarom zoek je geen andere host hier in nederland?
DD
Waarom zoek je geen andere host hier in nederland?
DD
Hoi,
Dat is op dit moment niet mogelijk als investering.
In Nederland zijn alle servers dusdanig duurder en hebben ze een veel lager data-limiet als in het buitenland.
Buiten dat ook veel last gehad van stress en dergelijke, waardoor ik op het besluit kwam om te stoppen met ServeVPS. Ooit ga ik wellicht nog verder met eigen hardware in een datacenter waarbij ik zelf altijd bij kan als het moet.
Pagina 1/1
< >
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn.
Heb je nog geen account? Meld je dan hier aan.