Onderwerp in categorie Websites

Pagina 1/1
< >

Iemand ervaringen met Clickworker?

In een ander topic op een andere site zag ik dat de site clickorker veel aandacht kreeg. Voor mij is het helemaal nieuw maar leek wel interessant.

ClickWorker is een site dat mensen (genaamd "clickworkers" op de site) gebruikt voor kleine taken die niet geautomatiseerd kunnen worden maar door mensen gedaan moeten worden. Als je je hier voor opgeeft kun jij ook clickworkopdrachten gaan doen, waar je vervolgens geld voor betaalt krijgt. In praktijk betekent het dat je veelal teksten moet schrijven voor websites die een Nederlandse versie van hun website willen maken. Ook komt het wel eens voor dat je een tekst moet schrijven voor een camping of vakantiebestemming.

Wat verdien ik?
Ik heb gemerkt dat je voor teksten van 200 tot 300 woorden vaak ongeveer €3,- betaald krijgt. Langere teksten zijn vaak €8 - 10 waard. Als creatief teksten schrijven je wel ligt kun je zo snel geld verdienen.

Hoe kan ik meedoen of meer uitleg vinden?
Op deze link www.clickworker.com/en/clickworker/ kun je je registreren en kun je nog meer uitleg vinden over hoe en wat.

Is het wel betrouwbaar?
Dat weet ik dus niet. Iemand ervaring met deze site?

J.Versluis
nee, geen ervaring mee. Wel net ff aangemeld. Kan geen kwaad.
Een dikke maand geleden heb ik mij al aangemeld. Het concept is best doordacht en ik heb ook al best wat aanbiedingen van " klusjes " gekregen. Je wordt er niet miljonair van maar hoe meer je aanpakt en aan kan pakken hoe meer je verdient. Maar zoals ik al schreef aanmelden kan geen kwaad.

Maureen E -moderator- (VerkoopDomein.nl)

Bas van de Linge schreef:
Een dikke maand geleden heb ik mij al aangemeld. Het concept is best doordacht en ik heb ook al best wat aanbiedingen van " klusjes " gekregen. Je wordt er niet miljonair van maar hoe meer je aanpakt en aan kan pakken hoe meer je verdient. Maar zoals ik al schreef aanmelden kan geen kwaad.

@Bas,

Zijn de "klusjes"die je aangeboden krijgt in het Nederlands of Engels aangezien er geen NL op die site te vinden is?
mvg Maureen
Hoi Maureen,

Klopt. Clickworker is standaard engelstalig of duits. Je kan als lid precies aangeven wat je kan, welke talen je beheerst en zo precies duidelijk maken wat de juiste " klusjes " zijn. dus Als je chinees en engels kan schrijven en/of lezen en dat geef je aan dan krijg je alleen de klusjes die in dat profiel passen. Je hoeft maar een beetje engels te snappen om dit allemaal te begrijpen.

Maureen E -moderator- (VerkoopDomein.nl)

Hoi Bas,
Dank voor je antwoord. Ik ga daar ook eens rondkijken.
mvg Maureen

Henk Staal

Ik ben daar ook ingeschreven. Ongeveer een maand. Ik heb er nog geen enkele klus uitgehaald en ik hou het voor gezien. Het leek leuk, maar valt tegen. Als iemand een leuk alternatief weet dan houd ik mij aanbevolen.

Henk Staal

O. Tamminga

Jammer dat de site in het engels is. Ik meld mij er daarom niet aan.

Jeroen de Koning - banned (Goudeveiling)

Clickworker is echt een top uitvinding. Het is misschien niet veel wat je verdient, maar er zitten toch leuke en kleine kusjes tussen en dat voor een paar euro.
Wat ik hieraan het voordeel vind is dat ik niet hoef rond te zoeken naar een klant waarvoor ik kan schrijven. Veel tijd moet besteden tot het naar wens is en facturen versturen wachten tot de betaling binnen is.

Bij clickworker krijg je gewoon direct op je account uitbetaald, en vaak simpele en kleine klusjes die je direct binnen een uurtje klaar hebt!

Ik geef het een dikke PLUS!

F. Moerland

Ik vraag mij af of er al meer zijn die daar wat verdient hebben en of ze al betaald hebben gekregen... Gaat het echt om meerdere euro's of zijn het meer zakcentjes die je er mee verdient?

F.Moerland

Pagina 1/1
< >

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn.

Heb je nog geen account? Meld je dan hier aan.